Acest dispozitiv revoluționar ajută la stimularea creierului și a corpului pentru eficientizarea antrenamentelor sportive.

Tehnologia de stimulare a creierului se realizează prin intermediul căștilor în timp ce se ascultă muzică, fiind accelerată memoria musculară. În urma acestui neurotraining, mușchii răspund mai repede la antrenament astfel că acesta va fi mai eficient. Aplicația permite utilizatorilor să vizeze o anumită zonă a corpului, în funcție de obiectivele urmărite.

Halo Sport este conceput pentru îmbunătățirea eficienței antrenamentelor și acționează, concret, la nivelul creierului pentru a-i amplifica plasticitatea naturală. Prin neurostimularea realizată de acest echipament revoluționar, se ajunge la o hiperplasticitate a creierului, ceea amplifică abilitatea creierului de a învăța și de a se adapta antrenamentelor de performanță. Toate acestea ajută sportivii să obțină rezultate vizibile mai bune, mult mai rapid. Echipamentul este considerat 100% sigur și amplifică eficiența în sport la nivel de elite. În drumul lor către excelență, atleții de performanță folosesc diverse metode holistice care le influențează, direct sau indirect, creierul. Printre aceste metode, se numără: meditația, vizualizarea și acupunctura. Acestea au, însă, efecte la un anumit nivel. Nu sunt la fel de eficiente ca Halo Sport, ce oferă rezultate obținute în urma unor zeci de ani de cercetări și studii medicale. Deși este recomandat sportivilor de performanță, care au nevoie de rezultate vizibile, echipamentul Halo Sport poate fi un ajutor real pentru oricine.

Beneficii fără efecte adverse

Halo Sport are la bază decenii de cercetări științifice ale stimulentelor non invazive ale creierului. De altfel, peste 2.000 de documente și articole științifice vorbesc despre eficiență, fiabilitate și siguranță pentru acest echipament revoluționar.

Un studiu efectuat timp de doi ani pe 1010 persoane, utilizând tehnologia de neurostimulare Halo, arată siguranța și efectele observate. Fiecare dintre cei 1010 subiecți a fost evaluat după stimulare pentru a identifica efectele adverse și riscurile. În plus față de evaluarea generală, subiecții au fost în mod specific chestionați pentru orice leziune a scalpului, durere de cap, durere la nivelul scalpului și convulsii.

Un număr de 557 subiecți au primit stimulare activă, în vreme ce 453 de subiecți au fost stimulați transcranian. Stimularea electrică transcraniană este o tehnică tot mai utilizată pentru a induce plasticitatea neurală în creierul uman. Cele mai multe efecte adverse raportate au vizat durerile de cap (2% în stimularea activă și 3,8% în cea transcraniană). Dureri de scalp au fost raportate, de asemenea, în cazul a 1,1% dintre subiecții stimulării active, și 3,8% pentru cei care au fost stimulați transcranian. Nu au fost raportate senzații de arsură sau de alt gen. Toate aceste rezultate obținute în urma testelor foarte amănunțite recomandă acest echipament ca 100% sigur pentru utilizare.

Stimularea directă transcraniană a fost deja mutată din laborator către oamenii care au nevoie de așa ceva. Această formă non-invazivă de stimulare a creierului a demonstrat într-o serie de experimente, pe oameni și animale, timp de aproape 5 decenii, modul în care acționează asupra fiziologiei creierului, a funcțiilor cognitive și a comportamentului. Chiar dacă efectele acestui echipament sunt variabile de la individ la individ, nu este greșit să se spună că Halo Sport amplifică performanțele tuturor oamenilor. Nu se adresează doar sportivilor de performanță. Într-o societate în care se dorește reușita fără prea mult efort, performanța obținută cu ajutorul unor astfel de tehnologii – bine tolerate, relativ ieftine și disponibile – este deosebit de atrăgătoare.

Plasticitatea

Mișcarea este deosebit de complexă: de fiecare dată când corpul se mișcă, zeci de mii de neuroni transmit semnale. Corpul uman este dotat cu aproximativ 100 de miliarde de neuroni, dintre care doar 11 miliarde se află în cortexul cerebral. Neuronii au o mare abilitate de a transmite semnale electro-chimice. Indiferent dacă ne antrenăm pentru un maraton, studiem o piesă pentru pian, sau muncim, creierul nostru are nevoie de stimulare. Abilitatea unică a creierului de a se ajusta – plasticitate – ajută foarte mult la obținerea rezultatelor dorite.

Plasticitatea reprezintă modul în care creierul nostru poate întări relațiile între neuroni și poate chiar forma noi căi funcționale. Prin intermediul acestui proces, se progresează de la un nivel mediu de mișcări ale unui începător la mișcările puternice și precise ale unui profesionist.

Totodată, stimulând cortexul, mușchii vor fi mult mai eficienți și vor ajunge la o performanță mai bună în diferite moduri.

Abilitățile motorii se bazează pe creier pentru a trimite semnale către grupele corecte de mușchi și de părți din mușchi în ordinea corectă. Prin plasticitate, creierul nostru este capabil să asigure capacitatea neuronilor de a funcționa împreună pentru rezultate precise, indiferent de activitățile desfășurate.

Neuronii își pot schimba starea trimițând secvențe de pulsuri electrice în diverse șabloane temporale în prezența stimulilor exteriori precum lumină, sunet sau gust. Este cunoscut că informația stimulilor este codificată în șablonul potențialului de acțiune și este trimisă în tot creierul. De altfel, s-a descoperit că mușchii sunt puși în mișcare de acest potențial de acțiune și de neuronii motori ce servesc pentru a transforma potențialul de acțiune generat de creier în contracții ale mușchilor.

Rezistența se bazează pe cortexul motor pentru a repeta o acțiune pentru o perioadă mai lungă de timp. Practic, de fiecare dată când facem un pas, înotăm, pedalăm etc., creierul nostru și mușchii consumă energie. Prin plasticitate, antrenamentul nostru este mult mai eficient și reduce energia ce s-ar consuma pentru fiecare acțiune permițând astfel, anduranța pe o perioadă mai lungă de timp.

Dacă prin plasticitate creierul poate fi atât de eficient, în hiperplasticitate, ajustarea sa este mult mai fină și mai rapidă, ceea ce înseamnă rezultate uimitoare. Iar aceste rezultate sunt obiective pe care orice om, sportiv sau nu, le dorește.

 

Surse:

https://halo-website-static-assets.s3.amazonaws.com/whitepapers/safety.pdf

https://www.haloneuro.com/science

https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fnhum.2017.00243/full

Beneficiile stimulării neurologice

  1. Îmbunătățește concentrarea;
  2. Ajută la o mai bună coordonare;
  3. Sporește viteza;
  4. Crește eficiența antrenamentului;
  5. Ajută la învățarea de limbi străine;
  6. Stimulează memoria și capacitatea de învățare;
  7. Reduce gradul de impulsivitate/agresiune.