SERVICII PENTRU SĂNĂTATE

  • NUTRIŢIE
  • ANTRENAMENT
  • CONSILIERE PSIHOLOGICĂ
  • RECUPERARE MEDICALĂ
  • FIZIOTERAPIE
  • KINETOTERAPIE

SERVICII PENTRU
SPORTIVI

  • NUTRIŢIE SPORTIVĂ
  • MEDICINĂ SPORTIVĂ
  • RECUPERARE MEDICALĂ
  • TESTE DE PERFORMANŢĂ
  • PREGĂTIRE FIZICĂ
  • PSIHOLOGIE SPORTIVĂ

Bine ai venit la Centrul medical Superfit, locul unde găsești toate resursele pentru a fi în formă!

Să slăbești. Să te bucuri de sănătate. Să faci mișcare cu plăcere. Să ai performanțe sportive la nivel profesionist.

Indiferent ce înseamnă pentru tine a fi în formă, la Centrul Superfit suntem alături de tine!

Te așteptăm cu:

  • O echipă completă de specialiști în nutriție, medicină, fizioterapie, antrenament și psihologie
  • Aparatură de ultimă generație, evaluări, teste și analize unice în România
  • Studio primitor pentru fitness, kinetoterapie și antrenament sportiv
  • Servicii personalizate, adaptate fiecărui client în parte
  • Un sediu modern în centrul Bucureștiului, unde te vei simți în largul tău

Avem știința, specialiștii și tehnologia pentru ca tu să-ți atingi obiectivele de sănătate și sport.

Din 2007 și până în prezent, ne mândrim cu:

19600

Clienţi mulţumiţi

45

Programe multidisciplinare

130

Diplome şi acreditări

62

Tehnologii de ultima oră

25

Medici şi colaboratori

50

Teste şi investigaţii

Vino să vezi rezultatele pe corpul tău!

Blog SUPERFIT - despre știința de a fi în formă

5 accesorii pentru stretching eficient

Stretchingul. Ne solicită doar 10-15 minute și presupune mișcări simple. Toată lumea știe cât de important e, dar puțini îl practică după o sesiune de mișcare. Uneori ne grăbim să ajungem la bucătărie pentru o “răsplată” post-efort și îl scurtăm sau îl facem superficial, astfel că nu ne bucurăm de toate beneficiile sale.


Stretchingul după efort contribuie la îmbunătățirea flexibilității și mobilității și detensionează mușchii, ajutându-i să se relaxeze și să revină la forma inițială. Nu este nevoie de cine știe ce exerciții complicate, ci trebuie doar să simți puțină tensiune (nu durere) în mușchiul întins.


Citeşte mai mult

Bere după alergare? Cum influențează alcoolul refacerea după efort

O bere rece sau un pahar cu vin pentru a sărbători cursa de alergare terminată cu bine. Sună cunoscut? 🙂


Mai ales pe vreme caniculară, mulți alergători preferă berea pentru a marca încă o medalie adăugată la colecție. E bine, e rău? Influențează alcoolul refacerea după efort sau chiar viitoarele performanțe sportive?


Când consumi alcool, acesta este procesat cu prioritate de organism, sarcină care îi revine ficatului. În anumite situații, alcoolul poate inhiba capacitatea corpului de a se reface eficient după un antrenament mai intens sau o cursă.


Citeşte mai mult

De câte proteine ai nevoie zilnic?

Când spunem “proteine”, ne gândim de obicei la carne și produse lactate. Sursele de proteine sunt însă mai diverse și este important să fie consumate într-o cantitate suficientă, mai ales în cazul sportivilor.


Ce sunt proteinele


Alături de carbohidrați și grăsimi, proteinele sunt o grupă de macronutrienți cu rol esențial în organism. Ele sunt elementele structurale și funcționale de bază, fiind implicate în numeroase procese metabolice. Misiunea lor este de construcție, transport și reparare și se găsesc peste tot în corp (de la mușchi, tendoane, oase, organe, păr și piele, până la enzime, hormoni, neurotransmițători etc.).


Citeşte mai mult