SERVICII PENTRU SĂNĂTATE

  • NUTRIŢIE
  • ANTRENAMENT
  • CONSILIERE PSIHOLOGICĂ
  • RECUPERARE MEDICALĂ
  • FIZIOTERAPIE
  • KINETOTERAPIE

SERVICII PENTRU
SPORTIVI

  • NUTRIŢIE SPORTIVĂ
  • MEDICINĂ SPORTIVĂ
  • RECUPERARE MEDICALĂ
  • TESTE DE PERFORMANŢĂ
  • PREGĂTIRE FIZICĂ
  • PSIHOLOGIE SPORTIVĂ

Bine ai venit la Centrul medical Superfit, locul unde găsești toate resursele pentru a fi în formă!

Să slăbești. Să te bucuri de sănătate. Să faci mișcare cu plăcere. Să ai performanțe sportive la nivel profesionist.

Indiferent ce înseamnă pentru tine a fi în formă, la Centrul Superfit suntem alături de tine!

Te așteptăm cu:

  • O clinică fără aglomeraţie, unde se respectă toate măsurile de prevenţie şi siguranţă: curăţenie permanentă, dezinfectare cu produse omologate şi lămpi UV, personal instruit
  • O echipă completă de specialiști în nutriție, medicină, fizioterapie, antrenament și psihologie
  • Aparatură de ultimă generație, evaluări, teste și analize unice în România
  • Studio primitor pentru fitness, kinetoterapie și antrenament sportiv
  • Servicii personalizate, adaptate fiecărui client în parte
  • Un sediu modern în centrul Bucureștiului, unde te vei simți în largul tău

Avem știința, specialiștii și tehnologia pentru ca tu să-ți atingi obiectivele de sănătate și sport.

Din 2007 și până în prezent, ne mândrim cu:

19600

Clienţi mulţumiţi

45

Programe multidisciplinare

130

Diplome şi acreditări

62

Tehnologii de ultima oră

25

Medici şi colaboratori

50

Teste şi investigaţii

Vino să vezi rezultatele pe corpul tău!

Blog SUPERFIT - despre știința de a fi în formă

Cereale integrale sau rafinate? Ce e mai bine să alegi

Recomandările nutriționale spun să alegem cereale integrale ca sursă bună de carbohidrați. Ce conțin însă mai exact aceste cereale integrale și de ce sunt de preferat în locul celor rafinate?

Cerealele acoperă o gamă foarte largă de produse, de la orez, porumb, mei, făină graham sau fulgi de ovăz până la pâine albă, cereale cu ciocolată pentru mic dejun, paste și produse fine de patiserie. Deși se găsesc adesea în lista de „cereale”, unele produse sunt „pseudo-cereale” (de exemplu, hrișca sau quinoa), deoarece sunt plante diferite, însă datorită caracteristicilor pot fi un substitut potrivit pentru cerealele clasice.
Citeşte mai mult

Alergarea pe stomacul gol

Unele persoane preferă să nu mănânce nimic înainte de alergare, fie din lipsă de timp, fie pentru că nu le este foame sau deoarece se tem că stomacul plin le va incomoda la mișcare. Adesea este vorba de alergările de dimineață, astfel că activitatea fizică se desfășoară la 6-10 ore sau chiar 14 ore după ultima masă, într-o stare de fasting (post). În ce măsură influențează această decizie performanțele sportive, forma fizică și starea de sănătate?

Există opinii că alergarea fără să fi mâncat nimic înainte are efecte benefice.
Citeşte mai mult

La ce ore e bine să mănânci?

Contează ce mâncăm și cât mâncăm. Dar contează și CÂND mâncăm? În ce măsură ne afectează programul de mese greutatea, nivelul de energie sau calitatea somnului?

De exemplu, recomandarea de a nu mânca după ora 18:00 este frecvent întâlnită în articolele cu sfaturi pentru slăbit. În același timp, sunt și meme pe Instagram care ne reamintesc că o banană are același număr de calorii și la ora 17:59, și la ora 18:01.

Se pare că alimentele sunt procesate diferit de organism în funcție de ora la care sunt consumate datorită ritmului circadian. Acesta joacă un rol important asupra toleranței reduse la glucoză observată seara, comparativ cu dimineața, a arătat un studiu Harvard. În plus, cu cât dormim mai puțin, cu atât avem tendința să mâncăm mai mult, pe fondul oboselii și al creșterii nivelului hormonilor de stres.
Citeşte mai mult